måndag 11 maj 2009

Hej! Det var ett tag sen jag skrev nu, motivationen har varit noll, huvet är totalt tomt på känslor och tankar. Har nu lyckats att vara nykter i 5 månader och är väldigt stolt över det, men just nu har jag en period som jag bara tänker ''alkohol'', det är SKITJOBBIGT! Tycker nästan synd om mig själv, hur knäppt det än låter. Om nån läser det här och har kännt likadant, skriv och berätta om hur man klarar av det.
När jag drack kunde jag koppla av ifrån allt som var jobbigt och tungt, även om ångesten dagen efter inte var rolig. Nu har jag inte den ''medicinen'' att ta till, så vad göra? Det har ju gått så himla bra, vill verkligen inte falla tillbaka, men jag vet, eftersom jag har det extra jobbigt just nu med avveckling av företaget, ekonomin i botten mm, att jag har väldigt lätt att deppa ihop, och vem skulle inte det? Har mått psykiskt dåligt en lång tid, så det är lätt att ta till det som är enklast. Hoppas någon kan ge mig ett råd. Klockan är mycket, nu får det bli sängen.
Kram och ha det bra.

Inga kommentarer: